Cavallo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Cavallo

Suomalainen hevosfoorumi kaikille hevosihmisille.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 neuvoja este-kilpailuihin

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
merkkeri
Vastasyntynyt varsa
Vastasyntynyt varsa



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 12.07.2012

neuvoja este-kilpailuihin Empty
ViestiAihe: neuvoja este-kilpailuihin   neuvoja este-kilpailuihin I_icon_minitimeTo Heinä 12 2012, 14:05

en tiedä neuvoa olen nähnyt tallini seinässä paljon kilpailuihin ilmoittautumis listoja ja olen hypännyt 70cnt esteitä mutta enväin kirjoita nimeäni listoihin minulla on siis jonkin näköinen kilpailukammo voisiko joku kertoa jonkun tavan millä saisin kirjoitettua nimeni listaan ja lähteä kilpailuihin??!! Sad Sad Sad Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Aarre
Admin
Admin
Aarre


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 12.11.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa

neuvoja este-kilpailuihin Empty
ViestiAihe: Vs: neuvoja este-kilpailuihin   neuvoja este-kilpailuihin I_icon_minitimeTi Marras 13 2012, 04:10

Ilmoittaudu ensiksi harjoituskisoihin tai tallin omiin pikkukisoihin, niin ei välttämättä ole niin kovia paineita (: Kannattaa kertoa valmentajalle/opettajalle, että haluaisit osallistua kisoihin, mutta et uskalla, niin voit saada apua ja tukea!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://cavallo.foorumi.biz
merkkeri
Vastasyntynyt varsa
Vastasyntynyt varsa



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 12.07.2012

neuvoja este-kilpailuihin Empty
ViestiAihe: Vs: neuvoja este-kilpailuihin   neuvoja este-kilpailuihin I_icon_minitimeMa Tammi 28 2013, 04:42

kiitos vanha tallini myytiin joten olen nyt uudella tallilla. Olen osallistunut kisoihin jo kahdesti voitin toisesta ruusukkeen ja toisesta en päässyt sijoille. KIITOS Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





neuvoja este-kilpailuihin Empty
ViestiAihe: Vs: neuvoja este-kilpailuihin   neuvoja este-kilpailuihin I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
neuvoja este-kilpailuihin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Cavallo :: Hevoskeskustelu :: Ratsastus :: Esteratsastus-
Siirry: